Media społecznościowe

Media społecznościowe takie jak Facebook, Twitter czy Google+ to obecnie miejsca gdzie powinna mieć swój profil, każda dbająca o swój wizerunek firma. Stworzymy dla Twojej firmy profil na Facebooku, Google+, który poprawi sprzedaż jak i wizerunek całej firmy. Ciekawa grafika, zaskakująca treść nie tylko na temat firmy i świadczonych usług, oraz posty sprzedażowe pomogą Ci przyciągnąć fanów i zwiększyć zainteresowanie Twoją ofertą. Dzięki dużej liczbie osób zainteresowanych Twoimi produktami lub usługami, łatwiej nawiążesz kontakt z klientami, zwiększysz zainteresowanie swoją firmą, sprawisz, że Twoja firma stanie się rozpoznawalna oraz zwiększysz sprzedaż swoich produktów. Profile społecznościowe dla firm to nie tylko zwykłe posty, ale szeroki zakres działań od zaplanowania grafiki, strategii marketingowej, aż do stworzenia ciekawych i interesujących postów, które przyciągną fanów i pozwolą Ci na lepszy kontakt z nimi oraz zwiększenie rozpoznawalności firmy i jej usług. Zakładamy i prowadzimy profile na najpopularniejszych portalach społecznościowych. Obecnie najbardziej znane są Facebook, Google oraz Twitter. W zależności od branży możemy jeszcze zaproponować konto na takich portalach jak: Intagram, Pinterst. Media społecznościowe to świetny sposób na dotarcie z usługą lub produktem do konkretnych osób. Świetnie sprawdzają się w promowaniu małych, średnich i dużych firm.

facebook_logo_500px  twitter_logo_200px google_plus_logo_200px

Usługa obejmuje:

  1. Rejestrację i konfigurację profili w mediach społecznościowych: Facebook, Twitter, Google+, wraz z unikatową oprawą graficzną dopasowaną do profilu firmy. Integracja wtyczki społecznościowej ze stroną internetową Zamawiającego.
  2. Bieżącą opiekę na profilami:
  • dodawanie wpisów (informacji, komentarzy i wątków tematycznych – ilość i tematyka do ustalenia) związanych z prowadzoną działalnością,
  • dodawanie wpisów o tematyce ogólnej (ilość i tematyka do ustalenia),
  • przygotowywanie konkursów,
  • odpowiadanie na ogólne pytania i komentarze użytkowników,
  • dbanie o aktualność danych prezentowanych w profilu,
  • inne działania uzgodnione z klientem.

Media społecznościowe (ang. social media) – to media dostępne przede wszystkim w Internecie i urządzeniach mobilnych, które łączą technologię, telekomunikację, interakcje społeczne z obrazem, tekstem i dźwiękiem umożliwiając w ten sposób wymianę informacji między użytkownikami. Sposób interakcji i prezentowania informacji zależy od samych użytkowników oraz treści, którymi wymieniają się społeczności. Dla firm media społecznościowe stanowią dodatkowy sposób dotarcia do szerszego grona klientów pozwalając na zaprezentowanie im swojej oferty, stworzenie cennych relacji z klientami oraz  stanowią dla firm nieocenione źródło informacji na temat tworzonych przez użytkowników treści.

  • Facebook – serwis społecznościowy, w ramach którego zarejestrowani użytkownicy mogą tworzyć sieci i grupy, dzielić się wiadomościami i zdjęciami oraz korzystać z aplikacji. W październiku 2012 liczba użytkowników na całym świecie wynosiła ponad 1 miliard, a co miesiąc wgrywany jest ponad 1 mld zdjęć oraz 10 mln filmów, których obecnie jest 265 miliardów.
  • Twitter – serwis społecznościowy udostępniający usługę mikroblogowania umożliwiającą użytkownikom wysyłanie oraz odczytywanie tak zwanych tweetów. Tweet to krótka, nieprzekraczająca 140 znaków wiadomość tekstowa wyświetlana na stronie użytkownika oraz dostarczana pozostałym użytkownikom, którzy obserwują dany profil. Użytkownicy mogą dodawać krótkie wiadomości do swojego profilu z poziomu strony głównej serwisu, wysyłając SMS-y lub korzystając z zewnętrznych aplikacji.
  • Google+ – serwis społecznościowy firmy Google Inc. 19 września 2012 liczba aktywnych użytkowników portalu Google+ przekroczyła 400 milionów. Google+ łączy w sobie dostępne już usługi społecznościowe Google takie jak Google Profile i Google Buzz oraz udostępnia nowe funkcje, jak kręgi znajomych, wideospotkania. Także dzięki integracji z kontaktami profilu Google możliwe jest szybkie znalezienie znajomych. Opcjonalnie można również połączyć swoje konto z internetowym albumem zdjęć Picasa Web.

 

  • Kalendarz

    Październik 2017
    P W Ś C P S N
    « Lut    
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031